Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Tuesday, February 14, 2017

11 Jenis Mimpi Bersetubuh Dan Maknanya



|Ramai orang berkata mimpi adalah mainan tidur dan berkata kadang mimpi adalah salah satu tanda awal atau kelanjutan apa yang berlaku dalam kehidupan seharian kita.
Tidak sedikit sebenarnya orang yang menjadikan mimpi sebagai teori meramal apa yang berlaku di pendepan hari.
Merujuk kepada tajuk ‘mimpi tentang bersetubuh” tentu setiap orang mengalami hal ini terutamanya remaja yang baru menginjak alam dewasa.
Dalam mimpi bersetubuh ada bermacam macam jenis,ada yang bermimpi bersetubuh dengan rakan,artis ,pasangan curang ,kena rogol,bahkan bersetubuh dengan saudara kandung,dan lain lain.
Dr.Susan Block,adalah Seorang pakar pernah mengeluarkan teori yang mengatakan”walaupun seluruh badan kita rehat ketika tidur tidak bermakna nafsu anda juga berehat.
Mimpi adalah suatu alam dimana kita berada di dalamnya dengan keadaan separuh sedar untuk mengeluarkan apa yang sedang membelenggu hidup kita.
Tidak semua mimpi seks pertanda retaknya sebuah hubungan ia lebih menjurus kepada masalah keinginan dan harapan dalam kehidupan.

Untuk selanjutnya Berikut Adalah 11 Jenis Mimpi Bersetubuh Dan Maknanya.

1.Mimpi bersetubuh dengan bekas kekasih,suami atau isteri.
Bermimpi kepada bekas orang yang di sayang sebenarnya bukan bermakna anda masih mempunyai peluang dalam perbaikan dalam hubungan.
Jika anda telahpun berkahwin semula dan bermimpi dengan bekas kekasih itu tandanya anda takut hubungan rumah tangga baru anda mengalami nasib sama dengan yang sebelumnya.
Mimpi ini boleh juga di tafsirkan ada sesuatu perasaan yang belum sempat anda luahkan kepada bekas isteri suami atau kekasih anda,seperti permintaan maaf yang ikhlas
2.Mimpi bersetubuh dengan kenalan
Mimpi ini tidak bermakna kenalan baru adalah jodoh anda,hanya saja mungkin anda terlalu kagum dengan ciri ciri yang terdapat pada kenalan baru tersebut.
Sikap kagum anda menunjukkan anda ingin memiliki ciri ciri tersebut,sama ada untuk diri anda sendiri atau kepada pasangan anda.
3.Mimpi bersetubuh dengan saudara kandung
Mimpi yang dikategorikan mimpi buruk dan menjijikkan ini jarang di alami oleh individu tapi kadang kadang ia berlaku Bila sudah teruk,
Tapi jangan risau, Jenis mimpi ini sebenarnya khusus buat orang yang merajuk.makna mimpi ini adalah menunjukkan bawah saudara kandung anda merindui dan mahu anda dekat dengannya serta mahu anda meminta maaf padanya atas kesalahan yang anda buat.
4.Mimpi bersetubuh dengan lawan sejenis.
Mimpi dengan lawan sejenis”homoseksual,lesbian” adalah berkait rapat dengan keyakinan diri anda.

Bergantung bagaimana mimpi tersebut berlaku,selalunya mimpi hubungan sejenis adalah tentang menerima bahagian tubuh anda yang berasa kurang puas hati biasanya berlaku pada saiz zakar dan payudara.
Akan tetapi mimpi hubungan sejenis kepada rakan karib boleh di tafsirkan adanya perselisihan antara berdua,boleh juga sebagai adanya sesuatu yang sangat anda miliki terdapat pada rakan anda.
Jangan risau mimpi ini tidak bermakna anda seorang gay atau lesbian.
5.Mimpi bersetubuh dengan artis.
Walaupun anda memintai artis tersebut,hingga terlintas dalam fikiran kotor untuk bersetubuh dengan beliau,mimpi bersetubuh dengan artis sebenarnya lebih dari itu.
Ia lebih kepada keinginan untuk menjadi popular,kaya dan sama halnya seperti seorang artis,Jika anda mengalami mimpi seperti ini jangan berangan nak jadi kekasih artis konon memiliki pertanda jodoh kuat dari mimpi.
6.Mimpi bersetubuh dengan bos
Jenis mimpi ini sama sekali tidak bermakna anda meminati bos,atau benar benar ingin melakukan hubungan seks dengan beliau dari perasaan anda yang ragu ragu sebelum ini.
Ia lebih cenderung kepada rasa ingin tahu keperibadian bos dan mahu rapat dengannya,boleh juga situasi di tempat kerja dimana anda merasakan tidak setuju dengan idea bos tapi dipendam karena takut.
Boleh juga di tafsirkan, anda merasa jauh tertinggal dengan stail idea yang bos anda miliki dan mahu rapat dan disenangi oleh bos,faktor ini menjurus kepada mimpi bersetubuh..
7.Mimpi bersetubuh di tempat awam.
Biasanya mimpi ini akan datang apabila ada ahli keluarga rakan atau tempat sekerja membuat fitnah atau memberikan komen pedas dan mendedahkan keburukan anda kepada umum.
8.Mimpi Kena rogol
Mimpi kena rogol,cabul sebenarnya tidak memberi masalah yang besar yang mungkin anda sangka memudaratkan seperti yang di dakwa sesetengah pihak.
Mimpi ini sebenarnya berlaku apabila anda berasa kehidupan atau keyakinan diri anda terancam.
Tapi jika anda pernah dirogol sebelum ini dan bermimpi kejadian itu semula,itu memberi makna yang jauh berbeza,sebaiknya anda meminta nasihat pakar berhubung mimpi dirogol.
9.Mimpi curang dengan pasangan.
Mimpi curang dengan pasangan sehingga menjurus kepada hubungan seks boleh di sebabkan faktor berikut.
-Anda terpaksa berkompromi dengan prinsip hidup dan maruah anda.
-Anda juga telah menemui situasi di mana anda terpaksa menipu dan tidak berlaku jujur Kepada pasangan.
-Cuba meneroka jenis seks yang anda sukai.
10.Mimpi pasangan curang
Mimpi pasangan curang atau bermain kayu tiga hingga melakukan hubungan seks sebenarnya lebih Straight Forward berbanding dengan mimpi curang dengan pasangan.
Mimpi ini akan berlaku apabila anda memiliki perasaan takut ditinggal pasangan,atau apabila pasangan kurang memberikan perhatian pada anda.
Mimpi pasangan curang juga boleh berlaku sekiranya anda risau sama ada pasangan anda beleh diharapkan untuk memikul tanggung jawab di masa hadapan.
11.Mimpi bersetubuh bersama kekasih rakan.
Jenis mimpi ini boleh berlaku sekiranya anda mengagumi ciri ciri yang di miliki oleh kekasih rakan anda,jangan risau anda hanya sekedar mengagumi dan ingin sekali memiliki ciri ciri yang sama.
Mimpi ini juga boleh di tafsirkan bahwa anda ingin sekali memiliki pasangan seperti kekasih rakan anda.





1 comment:

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...