Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Thursday, November 28, 2013

Asia Top Ten Destinasi Berhantu. Wohoo!!! Villa Nabila no.7.

Asia Top Ten Destinasi Berhantu. Wohoo!!! Villa Nabila no.7. Bangga aku!!!..

 
amaran/warning/warnung/advertencia/avvertimento/aviso/avertissement
Isi kandungan diterjemah 100% menggunakan google translate. Budi bicara penonton adalah dinasihatkan.
dan jangan cakap pening nak baca.


Ubah ia sesuatu yang sedikit berbeza dan do Oktober ini. Ambil perjalanan menyeramkan kepada salah satu daripada 10 berikut paling berhantu destinasi di Asia dalam perayaan musim yang menakutkan , yang dipilih oleh Expedia , agensi pelancongan dalam talian yang terkemuka di dunia.

1. Hutan Aokigahara , Jepun



Ini hutan yang indah terletak di kaki Gunung Fuji yang terkenal. The ' Laut Pokok ' yang dikhabarkan akan dipenuhi dengan hantu, raksasa dan binatang pelik , dan ke atas semua itu, adalah bunuh diri pusat dengan jumlah yang luar biasa aktiviti paranormal. Dengan purata 30 kes bunuh diri setiap tahun, hutan adalah yang ketiga tapak bunuh diri yang paling terkenal di dunia dengan 78 badan-badan yang ditemui pada tahun 2012 sahaja.

2. Bhangarh Fort, India



Ini kubu India purba dunia terkenal dengan rasa kegelisahan dan rasa tidak senang di udara. Aura menyeramkan berpunca daripada legenda kuno di mana puteri yang indah kubu menolak seorang ahli silap mata jahat yang seterusnya, mengutuk tempat dengan kematian semua yang tinggal di sana dengan peperangan dan kebuluran berikutan saman. Kota ini telah ditinggalkan pada tahun 1700 dan kini mempunyai sekatan kerajaan untuk memasuki kota pada waktu malam.

3. Hospital Gonjiam Psikiatri , Korea



Hospital ini telah ditutup hampir 15 tahun yang lalu dengan tiada penjelasan tentang mengapa. Bahagian freaky adalah bahawa orang telah mati misteri di hospital ini sebelum ditutup . Hospital ditinggalkan masih mempunyai jaket dan kot putih yang tergantung di dinding, contengan di papan putih dan selepas itu nota dengan mesej memberitahu semua orang untuk memindahkan hospital secepat mungkin .

4. Berek Komando Changi , Singapura



Berek ini pernah menjadi rumah kepada 15,400 tentera British dan Australia semasa Perang Dunia Kedua dan telah digunakan sebagai SAF selepas mereka mencapai kemerdekaan sebagai ibu pejabat untuk komando . Ruang yang teruk dihantui oleh tawanan perang yang meninggal dunia penyeksaan dan kelaparan dan masih terbengkalai.

5. Limau Purut Cemetary , Jakarta , Indonesia



Menurut kisah tua, Limau Purut adalah dihantui oleh hantu seorang paderi dipancung masih mencari kuburnya. Kisah ini menceritakan seorang imam yang meninggal dunia dengan mempunyai kepalanya terputus, dan banyak penduduk tempatan dan pelancong melawat tanah perkuburan pada malam Jumaat, dan melaporkan melihat kanak-kanak dan setan kubur berbulu besar.

6. Big Buddha Temple Koh Samui , Thailand



Menurut mitos bandar , Big Buddha Temple di Koh Samui adalah tanah perkuburan untuk kanak-kanak di 1900 . Malah pada hari ini , ramai orang yang telah menginap di laporan kuil yang mempunyai hantu dilihat kanak-kanak , dan beberapa pelawat mengatakan bahawa mereka telah melihat seorang perempuan tua dengan anak-anak. Oleh kerana itu , penduduk tempatan mengesyorkan pelancong untuk menjaga anak-anak mereka dan biarkan mereka berhati-hati apabila di sini.

7. Villa Navila , Danga Bay , Malaysia



Villa ini penuh dengan misteri dan cerita-cerita hantu . Akaun yang paling menarik memberitahu kita bahawa vila sebelum ini dikenali sebagai Christine Palace, dimiliki oleh sellah mat kaya, atau Kaukasia. Oleh kerana ketamakannya , seluruh keluarganya telah dibunuh oleh dua orang lelaki hit dihantar oleh adik-adiknya yang mahu bahagian dalam tanah. Lebih dahsyat adalah banyak penyiasat paranormal hilang dan hanya mampu untuk keluar dari tempat selepas subuh.

8. Jambatan Bai Chay , Vietnam



Jambatan gantung yang paling moden di Asia Tenggara yang dikenali sebagai ' Jambatan Bunuh diri . Dari hari ia dibuka pada tahun 2006 , ramai orang telah dipilih sebagai tempat untuk menamatkan kehidupan mereka. Hari ini, kira-kira 40 pengawal peronda ada 24 jam sehari, tetapi tugas mereka adalah bukan untuk melindungi aliran lalu lintas di jambatan itu, tetapi untuk menghalang orang ramai daripada mengambil kehidupan mereka. Oleh kerana kes-kes bunuh diri banyak, jambatan itu kini dikenali sebagai "jambatan jahat ". Amaran: tidak menoleh ke belakang walaupun anda melihat sesuatu yang luar biasa semasa memandu !

9. Huguang Huiguan Opera House , China



Rumah opera ini dibina di atas tanah perkuburan pada tahun 1807 sebagai rumah untuk golongan miskin. Huguang Huiguan kini berfungsi sebagai sebuah rumah opera dan muzium, tetapi pelancong kerap mendengar bunyi menjerit apabila tiada siapa di sekeliling. Ramai yang percaya bahawa menjerit dari roh-roh marah mereka dikebumikan di sana. Dan juga , penduduk tempatan akan memberi amaran kepada anda untuk tidak membuang batu, atau lain menjerit mungkin mengikuti anda ke hotel .

10. Minxiong Haunted House , Taiwan



Chiayi Minxiong berhantu rumah , juga dikenali sebagai Liu rumah lama , adalah salah satu rumah-rumah berhantu yang paling terkenal di Chiayi City , Taiwan. The Liu rumah agam lama pada asalnya dibina untuk Liu Rong -yu pada tahun 1929, pemilik tanah yang makmur dan saudagar. Rumah ini dikelilingi oleh khabar angin hantu beberapa tentera dari Jepun Imperial Army platun yang meninggal dunia secara tiba-tiba dan dilihat di seluruh harta itu. Beberapa cerita-cerita hantu yang dikaitkan dengan rumah, kebanyakannya mengenai kematian seorang pembantu rumah yang membunuh diri dengan membuang dirinya ke bawah juga, yang ada yang dikatakan masih wujud di sana . Sutra Buddha ( Namu Amida Butsu ) boleh didapati ditulis pada banner di pintu masuk untuk memberi amaran kepada orang-orang hantu.

Expedia menawarkan harga terbaik di Asia, dijamin paling murah sekitar. Menuju ke destinasi-destinasi menyeramkan mempunyai keseronokan dalam hidup anda Oktober

sos




~money2gold : Dalam kumpulan hantu tak ada manusia, tapi dlm kumpulan manusia banyak ug dah jadi hantu

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...