Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Tuesday, July 10, 2012

TEMUDUGA @ INTERVIEW

N3 lewat petang ini pasal temuduga...Interview..temuduga @ interview kerja ker..nak dapat biasiswa ker..nak Naik pangkat ker..sama jer..Jadi sebb kecoh pasal kawan-kawan nak interview naik pangkat nie aku tergerak hati skit nak buat N3 pasal Interview nie..nak bg TIPS laa..tips sikit jer..berdasarkan apa yg aku baca..dan pengalaman laaa..

Pengalaman pergi Interview aku sblm dpt kerja sbg XXXXXXX ( rahsia bukan jawatan sebenar) nie aku dah lalui lebih kurang 5 interview.. interview kerja kilang ( store keeper) ada, interview kerja kerajaan ada, interview kerja IPTS ada ( yg nie paling best 7 panel interview aku sorang saiko giler), interview kerja Kerajaan lagi ( lain jab pulak ), interview lepas dah kerja kerajaan ( kira mcm naik pangkat laa )..


heheheehe....Pengalaman Interview nanti aku sulam sulam dgn Tips2 interview ok....Tungggu..

tips-tips Temuduga KLIK Sini

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...