Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Thursday, May 24, 2012

Berkhemah Zaman Berlajar..Berkursus.....

Berkhemah Zaman Berlajar..Berkusus Zaman Kerja...Dah lama kerja "team Buliding" pulak dah

Masa zaman belajar selalu jugak pergi /menyertai aktiviti berkhemah..memang BEST..hobi n aktiviti yang aku minat sejak zaman sekolah rendah lagi..sampai sekarang..Tapi aktiviti berkhemah nie aku aktif sampai zaman berlajar di IPTA jer laa..Bila dah kerja..lama dah sngt tak berkhemah..

Dah kerja nie Berkursus laa pulak..ESOK aku kena p KURSUS TEAM BUILDING @ Team Building..Bagi aku berkhemah atau berkursus lebih kurang sama jer..Sebb nak kena siap barang2 keperluan laa..bezanya Tak Bawa khemah jer..kursus duk hotel ker..resort ke..tapi barang2 keper luan kena bawa..huhh aku dah buat check LIST

** Sebb mengikut maklumat sahabat aku..80% aktiviti adalah lasak atau aktiviti luar..so pakai baju -T kena lebih sikit utk kegunaan 3hari 2malam...

PAKAIAN

1- Baju-T berkolar - 5 Helai

2-Baju Kemeja -2 Pasang ( standby jer kot ada majlis rasmi , nampak dlm jadual ada perasmian)

3-Seluar track -3 helai

4-Seluar Slack-3 helai

5-Baju kecik 2 helai n seluar kecik 5 helai *hehehhe paham2 ajer laah...sport underwear 3 helai

6- Kain Pelikat

Peralatan peribadi

i-Peralatan kebersihan diri
1-Ubat Gigi
2-Sabun
3-Tuala
4-Pisau Cukur
5-Selipar

ii-Pakaian Solat

1-Baju Melayu
2-kain pelikat
3-ketayap

iii-Ubat-ubatan yg berkenaan
1-minyak angin
2-minyak panas

Kasut

1-kasut sukan- 2 pasang ( utk aktiviti basah N kering)
2-kasut kasual-1 pasang
3-Stokin - 5 pasang

Tudiaaa byk barang2 nak kena bawa..Kena bawa tu satu hal...Kena Beli beb $$$$$$$$ melayang-melayang...3 hari aku berpusing2 shoping nak beli barang semua tu..Kasut sukan aku ada sepasang jer..tu pun dah lusuh ( buat pakai aktiviti basah jer lerr nanti..) kena laa beli baru satu..aktiviti kering..dah beli kasut kena beli laa stokin 3 pasang pulak...kasut kasual kebetulan nak beli kasut kerja yg baru..aku beli laa satu....

Sehingga hari nie total kos aku beli semua barang keperluan tu rm800## pehhh...

p/s : Khemah/Kursus memang BEST..tapi mula PENAT akhir PENAT..masa aktiviti ENJOY

itulah N3 utk hari ini..3 Hari rest tanpa N3 kot..heheheheh

1 comment:

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...