Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Friday, May 11, 2012


Smartphone Idaman hati IPhone 4S

Lama dah tak tukar handphone..sekarang nie orang semua dah pakai smart phone , jadi aku pun terasa nak pakai juga so surf dalam sesawang baca 2 3 blog yang ada buat perbandingan berkaitan IPhone 4S...merujuk kepada 3 telco utama...Pilih harga terbaik alah beli menang memakai..nak bg hadiah kt honey I....


IPhone 4S pakej dengan 3 telco utama - DiGi, Maxis & Celcom menawarkan peranti. Kali ini, majlis pelancaran itu adalah lebih menarik sebagai iPhone 4S akan serentak disediakan bukan sahaja oleh syarikat-syarikat telekomunikasi, tetapi ia juga boleh dibeli secara langsung dari Apple Store.

Bagi pemilikan lebih murah, cara terbaik untuk pergi mendapatkan iPhone 4S melalui syarikat telekomunikasi. Jadi apa perbezaan yang anda mungkin bertanya. Yang memberikan nilai yang lebih baik atau kos yang lebih rendah dalam jangka masa panjang? Sama seperti iPhone tahun lepas 4 DiGi Maxis vs perbandingan, kita berbanding persembahan terbaru DiGi, Maxis & Celcom untuk rujukan mudah.



Apakah rancangan itu?
Tidak semua rancangan adalah sama. Walaupun 3 semua menawarkan penggunaan yang dibundel dalam tempoh rancangan mereka untuk jumlah tetap, penawaran dan syarat-syarat penggunaan boleh berbeza. Sejak iPhone 4S banyak bergantung kepada data untuk pengalaman penuh, kebanyakan kita akan melihat data yang menawarkan 1. Manakala pengguna boleh memilih pelan data yang sesuai dengan penggunaan mereka, anda mungkin perlu untuk mengetahui jika anda mempunyai kecenderungan untuk melebihi data kuota yang disediakan bulanan anda.

Dalam penawaran semasa, DiGi & Celcom tidak mengenakan tambahan tetapi muat turun anda boleh didikitkan ke kelajuan yang sangat rendah jika anda berbuat demikian. Maxis dalam tangan yang lain tidak mencekik kelajuan anda bagaimanapun data lebihan bayaran pada 5 sen per 10kb.

Terdapat perkara-perkara lain untuk melihat, seperti sama ada panggilan pakej anda, SMS dan MMS boleh gunakan untuk menghubungi orang lain daripada rangkaian lain. Jika anda membuat banyak panggilan kepada Celcom, pelan Celcom adalah satu kelebihan yang besar kerana mereka menawarkan sehingga 6000 minit panggilan yang dibundel dalam rangkaian mereka.

~Selanjutnya.....

UPDATE: iPhone kini boleh didapati di Apple Store daripada RM2, 199 4S.

UPDATE 2: Sejak iPhone 4S boleh dibeli berdiri sendiri terus dari Apple Store, kita berbanding pelan alternatif lain.






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 comment:

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...