Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Monday, June 10, 2013

Sabak Bernam Style :1 Lelaki 2 gadis memadu kasih

sekadar gambar hiasan

Sabak Bernam Style : Lelaki jemput 2 gadis 16 & 17 tahun dalam sesi memadu kasih

Sabak Bernam: Ketiadaan ibunya kerana bekerja digunakan seorang lelaki berusia 20-an untuk mengajak dua remaja perempuan untuk memadu kasih di rumahnya di Kampung Sungai Leman, di sini, Sabtu lalu.

Difahamkan, remaja perempuan berusia 16 dan 17 tahun itu berasal dari daerah berdekatan tiba di rumah lelaki terbabit yang menunggu mereka berdua sebaik ibunya keluar bekerja.


Namun, hasrat mereka untuk memadu asmara terbantut apabila rumah berkenaan diserbu sepasukan anggota Pejabat Agama Islam Daerah Sabak Bernam dan penduduk kampung kira-kira jam 6 petang.


Menurut sumber, laporan kepada pejabat agama dibuat selepas penduduk kampung curiga dengan kehadiran dua remaja perempuan itu di rumah lelaki terbabit sejak pagi sebelum serbuan dibuat.


Bagaimanapun, menjelang petang, tidak kelihatan tanda remaja perempuan terbabit akan beredar dari rumah itu menyebabkan penduduk kampung sepakat membuat laporan kepada Pejabat Agama Islam Daerah untuk tindakan selanjutnya.


“Ibu lelaki terbabit tiada di rumah kerana keluar bekerja dan kesempatan itu digunakan anaknya membawa remaja perempuan untuk memadu kasih.


“Serbuan dijalankan kerana remaja terbabit masih tidak keluar dari rumah berkenaan walaupun hari sudah menjelang petang. Penduduk juga bimbang gejala sosial seperti ini akan berleluasa jika dibiarkan,” katanya. Sumber itu berkata, sewaktu ditahan, remaja terbabit menafikan mereka melakukan perbuatan sumbang dalam rumah berkenaan namun pemeriksaan menemui kesan ciuman di beberapa bahagian badan mereka.
Katanya, lelaki terbabit mendakwa remaja perempuan itu hanya rakannya dan datang ke rumah untuk berbual kosong.


Katanya, mereka yang ditahan dibawa ke Balai Polis Sekinchan untuk diambil keterangan namun difahamkan semuanya sudah dibebaskan selepas diikat jamin keluarga terdekat.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sabak Bernam Superintendan Noor Mushar Mohamad ketika dihubungi mengesahkan penahanan lelaki dan dua remaja perempuan terbabit.


Namun katanya, siasatan diserahkan kepada Pejabat Agama Islam Daerah Sabak Bernam kerana kes berkenaan menjurus kepada kesalahan syariah.


Sabak Bernam Style!!!

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...