Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Monday, April 15, 2013

BN Serah Watikah Calon Hari Ini D PWTC

BN Serah Watikah Calon Hari Ini.





Barisan Nasional (BN) akan menyerahkan surat tauliah calonnya yang akan bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) kepada pengerusi BN negeri hari ini iaitu lima hari sebelum penamaan calon pada Sabtu ini.

Pengerusi Biro Publisiti dan Penerangan BN, Datuk Ahmad Maslan berkata, majlis itu akan diadakan di Ibu Pejabat BN di Menara Dato Onn, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini.




Katanya, pengerusi BN negeri akan pulang ke negeri masing-masing untuk mengumumkan calon-calon PRU-13 BN bagi kerusi Dewan Undangan Negeri dan Parlimen.

"Kebanyakan negeri dijangka membuat pengumuman esok (hari ini) dan Selasa ini.

"Semua itu terpulang kepada mereka (pengerusi-pengerusi BN negeri)," katanya.

Beliau berkata, Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Tun Razak dijangka menyampaikan surat tauliah itu kepada pengerusi BN negeri.

Sementara itu, di Kota Bharu, Pengerusi BN Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, pengumuman calon BN negeri itu akan diumumkan selepas mendapat lampu hijau daripada Najib.

Katanya, BN Kelantan telah mengemukakan cadangan calon yang terdiri daripada muka lama dan baharu, tokoh agama, Pemuda serta Wanita dan senarai itu telah mendapat pandangan daripada semua pihak termasuk perbincangan dengan ketua-ketua UMNO bahagian masing-masing.

Beliau berharap mereka yang tidak dicalonkan tidak merajuk dan mengkhianati parti dengan melakukan sabotaj 'cah keting'.

"Kalau merajuk sekali pun fikirlah yang kita perlu kembali bekerja demi untuk merampas Kelantan daripada Pas dan untuk masa depan rakyat yang perlukan pembelaan kita," katanya.

BN Johor dan Kedah pula dijangka mengumumkan calon BN negeri masing-masing pada pagi Selasa, kata jurucakap BN di kedua-dua negeri terbabit. - Bernama

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...