Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Wednesday, April 24, 2013

Patutlah Najib perli Husam..


Patutlah Najib perli Husam..


Tak pasal-pasal dalam pertemuannya dengan Kakitangan Kerajaan di Putrajaya hari ini, Najib menyelar calon PAS bagi kerusi parlimen Putrajaya Datuk Husam Musa yang merayu undi di sini sejak pencalonannya diumumkan minggu lepas.

“Saya tak lupa jasa penjawat awam ... Kalau sayang saya, tolong saya nanti,” kata Najib kepada penjawat awam yang memenuhi auditorium hotel The Everly di sini yang mengangkat sepanduk “Saya Sayang PM” kepadanya.

“Kalau ada sehari dua ni orang turun nak minum teh dengan kita di kantin. Hati-hati lah ya,” kata Najib merujuk kepada Husam yang sudah mula mendekati penjawat awam di sini.

“Ini bukan soal dia daripada negeri ambo ... Ini soal masa depan negara kita,” kata Najib.

Mungkin Najib dah nampak kot masa dia lintas di Foodcourt Presint 8, P-125 Putrajaya, Husam Musa bersama kakitangan kerajaan ni..


Catatan Husam mengenai pertemuan ini..

Pakcik ini seorang Kakitangan Kerajaan, ketika terserempak dengan saya, beliau terus menyapa dan bersalam kemudian tiba2 menangis dihadapan saya ketika tangan saya masih menggenggam tangan beliau.

Pertemuan bermakna itu dimanfaatkan sepenuhnya oleh beliau... Banyak masalah beliau luahkan pada saya dan mohon saya bantu beliau dan saya telah berjanji akan bantu selesaikan masalah beliau sebagai saudara sesama Islam dan juga atas dasar kemanusiaan...


~ KREDIT & SUMBER

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...