Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Thursday, December 27, 2012

Burger Old Skool Di tengah hari

Huhh berpeluhh babe...money2gold singgah rumah tadi adooiii elektrik tak der pulak yg ada SURAT MERAH, adoii api kena potong baru pg tadi aku dah bayar..teruss ke TNB yg dinyatakan dlm surat cinta TNB tu..

.aku sampai jer terus ke kaunter..gadis kecil comel senyum simpul ( mungkin juga senyum kambing ) sambut aku..."yer encik nak buat pembayaran ker?" lembut suara dia. Aku jawab sopan n senyum tikus " ehmm Tak saya nak buat pertaanya..saya dah bayar bil nie kenapa kena potong lagi" Gadis TNB "encik bayar pakai apa?meh saya check bil encik"...So gadis tu pon check laa ...transaksi aku dgn maybank2u.com belum masuk..tapi nasib baik aku bawa print resit tadi..

Dalam aku tengah check bil tu, aku tengok ramai rupanya bawa surat CINTA TNB operasi berjalan seluruh tempat nie..
 Sebab maybank2u.com aku belum masuk....
Jadi aku kena naik pulak tingkat 2, jumpa pegawai pemotongan...utk cepat proses penyambungan tu..so menapak naik tangga sampai tingkat 2, penat weii..nasib baik pegawai tu perempaun..muda lagi..( hilang penat n sejuk juga hati nie) dia ambil bil n resit aku..masuk sistem..dan Ok ptg nie dah sambung semula...dan paling best TIADA kos or DENDA utk penyambungan semula..

Dah selesai..jam pun dah 1 tengah hari...stall burger depan TNB nie dari tadi aku dah target...terus aku terkam brother tu dan  order  CHESE BURGER satu....


~ Bestt Layan burger old skool ada rasa...marvelous...bagus brother nie buka burger waktu siang depan TNB nie ramai org n staff TNB yg mengejar masa tu boleh beli burger makan segera n kenyang




No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...