Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Monday, September 22, 2014

Lembu tiga mata, dua hidung mati.







Nibong Tebal: Seekor anak lembu yang dilahirkan dengan tiga mata dan dua hidung di Ladang Byram, di sini, menarik perhatian orang ramai khasnya penganut agama Hindu untuk melihat sendiri keunikan haiwan berkenaan.

Pemiliknya, M Thangamani, 62, berkata, anak lembu betina itu dilahirkan jam 6.45 pagi Isnin lalu, namun haiwan berkenaan didapati mati jam 7.45 malam kelmarin selepas 37 jam dilahirkan.

Beliau berkata, keunikan haiwan itu menarik perhatian masyarakat India dari beberapa negeri selepas berita mengenai kelahiran lembu pelik itu mula menjadi viral dan tersebar di laman sosial termasuk Facebook.

“Sebelum anak lembu ini dilahirkan, saya terjaga secara tiba-tiba jam 2 pagi dan ketika itu hati saya resah seperti petanda sesuatu yang pelik akan berlaku menyebabkan saya tidak dapat melelapkan mata.

Pada pagi itulah saya menyaksikan kejadian paling mengejutkan dan pelik dalam hidup selepas mendapati anak lembu ini dilahirkan dengan tiga mata dan dua hidung. Dua mata di sisi kiri dan kanan seperti lembu normal manakala satu lagi berada di tengah-tengah kepalanya,” katanya.

Thangamani berkata, anak lembu istimewa itu dilahirkan seekor lembu betina yang dibelinya dari sebuah ladang di Pantai Remis, Perak, pada 2008 dan tidak mengesan sebarang tanda pelik dengan haiwan berkenaan.

Dia yang merasa bertuah dengan kelahiran anak lembu berkenaan pada mulanya bercadang menyerahkan haiwan berkenaan kepada sebuah kuil berhampiran, namun hasratnya itu terbantut selepas ia mati.

Kehadiran orang ramai yang berpusu-pusu datang untuk melihat haiwan pelik itu dipercayai menyebabkan lembu betina berkenaan merasa terganggu dan enggan menyusukan anaknya.








~ sumber ~


No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...