Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Sunday, June 03, 2012

~Hari-Hari Yang kita Sambut dalam Hidup kita...


~Hari-hari yang kita sambut dlm hidup kita...lebih tepat lagi hari-hari Istimewa yg kita sambut dlm Hidup kita..Hari Lahir..Hari Raya Puasa @ Hari Raya Aidil fitri..Hari Raya Haji@ Hari Raya Aidil Adha ( Hari Raya korban )..Hari Ulang Tahun Perkahwinan...Hari Kemerdekaan..Hari Keputraan Sultan Kedah...( Ada lagi 9 negeri ber Sultan )....

Biasanya yg paling kita kisah ialah Birthday @ Hari Lahir....dulu Admin tak kisah sgt hari Lahir Nie..dulu cuma org tanya hari apa yg paling suka dlm seminggu..Admin suka hari SELASA ntah tak tahu kenapa..mungkin masa tu umor 8tahun ( Darjah 2 sekolah Melayu Ampang ) Suka mungkin sebb hari SELASA tu jadual rileks tak pack sgt kot...Tapi bila dah mula "dewasa " skit ada gadis-gadis ( budak perempuan kt kelas...masa tu Darjah 3 ) dah mula tanya " Birthday engko Bila aaa?"...Admin jawab " Entah aku tak tahu..kenapa korang tanya erkkk..?" budak perempuan tu jawab " Nak tahu birthday engko..aku nak bg hadiah.." wooooo sweet nya girl tu... Betul dia bag hadiah...sampai skrg aku ingat nama girl tu sebb nama dia unik....Nak tahu nama dia? hehheehe... NOOR ARDUNI...sampai sekarang aku tak jumpa dia..or nama mcm tu...kalau jumpa aku pasti itu "DIA"....bukan dia sorg jer bg aku hadiah birthday ada lagi 3-4 org perempuan...nama pon aku ingat lagi...SOFIA, RAFIDAH, AZURA... Admin jadi rebutan ker masa tu? ntahlah... tapi ARDUNI paling Special sbb dia naik satu bas dgn aku..dan kak Dia nak ngorat Senior yg baik dgn aku hehehe...( siap kak dia ckp adik dia memang suka kt aku woooo...) kenang di Sekolah Rendah Melayu Ampang...dulu...Puluh tahun dulu...

Banyak2 hari tu punya duk cerita...Hari Ini adalah Hari Anniversary Aku yg Ke 5...pagi2 tadi dah adinda-adinda aku msg Ucap Selamat Ulang Tahun Perkahwinan Ke 5, Ayahanda & Bonda juga sama...huhh..rasa diri dihargai..diingati...Tak lupa juga buat my honey ,Thanks Honey All Love Are 4 U....( kalau Nak Kongsi boleh juga heheheehehe ).... Saudara-mara kawan2 disekitar aku lah yg buat aku ingat hari2 penting....Tanpa mereka siaplah aku..siapalh kita..


~ HAPPY 5th ANNIVERSARY~
to
Me


No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...