Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Monday, October 15, 2012

Zaman Sekolah Dulu, Korang Pakai Kasut Jenama Apa?






Kawan-kawan  semua ni mesti pernah g sekolah kan. Masa sekolah dulu mesti pakai kasut kan. x kan lah pakai kelopak jantung atau upih pinang lak kan so dalam banyak2 kasut sekolah, jenama apa korang pakai and jenis yang macam mana tu. contohnya jenama newstar , jenis die jenis tali ke, or else. banyak cerita dan kenangan ngan kasut dengan kita kan..

 


Kalo aku dulu aku pakai jenama northstar. aku suka pakai yang lekat tu bukan yang tali. yang macam pelekat velcro tu kan sebab ape aku pakai yang tu sebab senang. ye la kasut tali ni leceh nak ikat la ape la. n sebab kasut 'tepek'(berpelekat) tu jugak la aku digelar kanak-kanak x cukp umo belum sunat. iyo laa sekolah menengah pakai kasut tepek lagi ( tapi awek ramai pakai kasut nie)  wa salute sama northstar..tahan sehingga 5 tahun....

Satu lagi kasut ALIPH, member aku pakai..dia nie teror main takraw jadi tekong servis "kuda kepang" masa tu Thailand pun tak tahu lagi...hehehehe..penangan kasut tu..











 

~ lagi satu kasut "killer" dan "Feeder"  north star bola mesti naik cantek..lepas junam berapi


~ Satu lagi kasut aku suka BM2000 untuk  main Badminton , masa tu aku suka kasut nie buat main bola time rehat sebab ada getah kat depan tak laa berlubang kasut...

 `~ BM2000 nie katanya Dato Punch Gunalan yg bg ilham n dia pakai utk main badminton...
brand lain mahal kot Yonex, Power..
 ~ kasut bata Sekolah Puteh
 
~ Palas Jazz Puteh kasut awek ramai pakai...
 

~ sekarang aku tak tau kasut sekolah apa sekarang diaorang pakai...


~ p/s: Admin pakai kasut Power sport ajer sedap drive..orang buat main badminton aku buat drive hari2..sampai opis tukar kasut casual hitam..mau tahan kasut casual aku nie 10 tahun hahahaaha..


No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...