Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Saturday, October 13, 2012

Sapa Rasa Nak Buat Duit...


Assalamualaikum,
Kawan Kak Ros ada perkenalkan Says ni dekat kak Ros,rasanya macam bagus,jadi kak Ros nak kongsi lah kat sini...kalau ada sapa2 yang rasa nak buat duit dengan Says ni,boleh lah cuba,semua maklumat dan cara2nya ada kat bawah ni...

Malaysia's Social News Network

Says ini memang popular dikalangan blogger dan sebelum ni aku pernah kongsi dengan korang pendapatan aku bersama says. Tapi lepas raya, website http://bit.ly/QR5ff0 ni dah upgrade jadi aku terpaksa bagi tutorial lagi sekali buat korang yang berminat nak dapat duit free. Selama beberapa bulan ni aku main says, aku dah dapat lebih rm2k. Alhamdulillah rezeki dari langit katakan. Eceh..

Apa itu says?? “Get Rewarded for Sharing”. Says ini ialah salah satu kerja sambilan yang korang boleh buat dengan hanya mengiklankan kempen2 says di wall Facebook ataupun Twitter. Kalau ada blog boleh share juga di blog. Mana-mana pilihan yang mudah dan boleh pilih iklan mana yang kornag rasa sesuai untuk dikongsi daripada pilihan tawaran kempen-kempen yang ada.

Macam mana nak dapat duit dengan says?
Senang je. Mula-mula kena daftar dulu dengan says.

1. Kemudian pilih mana-mana kempen dalam list says.

2. Klik kat kempen tu.

3. Says akan beri satu link untuk dipromosikan.

4. Copy link dan paste link tersebut @ promosi di wall facebook atau tweet di twitter atau boleh juga klik je button share dan tweet yang dah ada kat website says. boleh juga share di group-group yang korang biasa join.

Kalau sesiapa klik iklan tersebut, korang akan dapat RM0.20. Kira oklah selama ini pun kita memang suka sangat share video lagu, artikel, gambar kat facebook kan? Kira berbaloi jugak sambil on facebook boleh dapat income bila kawan-kawan nak klik tengok. Kalau kawan-kawan korang join says melalui referral yang anda promote register sini haaa korang akan dibayar rm5. Cukup jek Rm50 terus boleh cash out. Kan mudah gila nak dapat duit? Siapa nak kasi ye dak?

Bagaimana nak daftar says?
1. klik link ni –> Register http://bit.ly/QR5ff0

2. Klik “http://bit.ly/QR5ff0 ” untuk sign up dan follow je step yang diberikan dengan mengisi borang yang tersedia. lepas tu buka email untuk pengesahan akaun.

3. Dah siap dan korang boleh mula langkah pertama share “SPECIALS” @ kempen iklan sama ada di facebook, twitter, forum, atau di blog.

Setiap per klik korang akan dapat RM0.20-0.40. Kalau rajin promote dan pandai teknik lagi mantap korang punya earning says. Setakat RM100 tue pejam mata pun boleh dapat. Sambil online facebook dan twitter boleh la juga share Iklan dari says. Dapat juga income boleh beli barang yang selama ini diidamkan. Baca sini untuk tengok entri says.com yang sebelum ni mana tahu korang boleh lebih faham.

P/s: Pada yang nak join tapi ragu-ragu, dont worry PERCUMA je daftar. Takde perlukan apa-apa modal untuk daftar says dah share iklan says.

Daftar Sekarang ! Link dia kat bawah ni..

Free UniFi !! Free 1 month !! Subscribe now to ENJOY!UniFi is giving free 1 month subscription fee exclusively to everyone who registers online. Subscribe now!

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...