Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Thursday, July 03, 2014

Tubuh montok jatuh terhempas




Kuala Lumpur: Sekumpulan pelacur warga asing melakukan aksi lagak ngeri apabila nekad terjun dari tangga eskalator setinggi lima meter di sebuah pusat beli-belah di Jalan Pudu di sini, bagi mengelak diberkas polis.

Dalam kejadian jam 9.15 malam kelmarin, kira-kira lima wanita pelacur terbabit cedera pada kaki selepas terhempas jatuh di lantai pusat beli-belah berkenaan sebelum berjaya ditahan.


Asisten Superintendan Shahrulnizam Jaafar berkata, semua wanita warga asing itu yang terbabit dalam kegiatan pelacuran cuba melarikan diri selepas menyedari kehadiran sepasukan anggota Unit Pencegahan Maksiat, Bahagian Kongsi Gelap, Perjudian dan Maksiat (D7) Bukit Aman.

Menurutnya, polis berjaya menahan 39 wanita warga asing itu membabitkan 20 wanita warga China, 18 warga Vietnam dan seorang Myanmar.

“Semua mereka berusia antara 20 dan 40 tahun itu dipercayai menjalankan aktiviti pelacuran di kawasan berkenaan secara bergerak beramai-ramai.

“Mereka akan berjalan di sekitar kawasan itu untuk ‘memburu’ pelanggan dengan bayaran serendah RM30 hingga RM50,” katanya.

Katanya, siasatan lanjut mendapati semua wanita terbabit melakukan aktiviti berkenaan secara individu tanpa melalui mana-mana ejen khas.

Dia yang mengetuai operasi itu memberitahu pihaknya terlebih dahulu mengepung lokasi itu sebelum menyerbu kawasan yang dikenal pasti berdasarkan risikan anggotanya sejak seminggu lalu.

“Ada antara mereka yang cuba melarikan diri dan terjun melalui tangga eskalator. Akibatnya beberapa wanita terbabit mengalami cedera ringan.

“Hasil pemeriksaan mendapati kebanyakan wanita terbabit memiliki pasport yang sudah tamat tempoh. Semua wanita terbabit kemudian ditahan dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi untuk siasatan lanjut,” katanya.

Lokasi itu sudah kerap kali diserbu pihak berkuasa namun kumpulan pelacur terbabit masih lagi aktif dan seolah-olah tidak mengendahkan tindakan diambil.



~ sumber ~







No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...