Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Wednesday, February 15, 2017

Gadis nafi, cuma usap perut tapir jantan








Kuala Lumpur: "Apa yang berlaku itu adalah secara spontan. Niat saya hanya mahu berkongsi kepada masyarakat di luar sana mengenai cara menjinakkan haiwan,” kata Hazreen Syafiela Alang Abd Hamid, 26, yang gambarnya baring bersama Tapir jantan tular di laman sosial, kelmarin.
Gambar berkenaan turut mendapat kecaman segelintir pengguna laman sosial yang mengecam kononnya Hazreen Syafiela mahu memegang kemaluan haiwan berkenaan.

Hazreen Syafiela yang juga kakitangan awam berkata, gambar itu diambil seorang rakannya ketika dia berkunjung ke pusat perlindungan haiwan di Tanjung Malim, Perak pada Oktober tahun lalu.

"Saya mengambil keputusan untuk memuat naik foto berkenaan di laman sosial selepas beberapa bulan disimpan dalam telefon bimbit," katanya ketika dihubungi Harian Metro, hari ini.

Menurutnya, ketika berkunjung ke pusat itu, dia mendekati Tapir jantan berkenaan dan mendapati haiwan itu dalam keadaan mengantuk.

"Haiwan itu selesa menerima kehadiran saya. Jadi, saya pun terus membelainya dengan mengusap beberapa anggota badan Tapir jantan itu termasuk di bahagian kepala, badan dan perutnya.

"Saya juga tidak menyangka tindakan saya mengusap Tapir itu sehingga ia tertidur mendapat kecaman daripada pengguna laman sosial.

"Saya memang pencinta haiwan sejak saya masih kecil lagi. Alhamdulillah dengan kelebihan yang dianugerahkan Allah SWT, saya juga mampu menjinakkan haiwan lain termasuk ular berbisa," katanya.

Katanya, dia tidak berniat untuk memegang kemaluan haiwan itu sebaliknya berkongsi cara menjinakkan Tapir jantan itu kepada orang lain.

“Haiwan ini perlu dibelai dan diusap-usap terutama bahagian perut termasuk usaha untuk menidurkannya.

"Cara itu juga turut digunakan untuk menjinakkan kucing dan anjing peliharaan. Saya juga tidak ada niat menunjuk-nunjuk terutama bagaimana saya boleh berbuat demikian sebaliknya hanya mahu berkongsi benda baik," katanya.




sumber

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...