Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Wednesday, October 03, 2012

Reaksi Golongan Artis Tentang Bajet 2013

Reaksi Golongan Artis Tentang Bajet 2013: Mengenai Pembentangan Bajet 2013 yang baru sahaja dibentangkan oleh Perdana Menteri kita baru-baru ini, beberapa selebriti tanah air telah ditebumual untuk mendapatkan pandangan mereka antaranya Tasha Shilla dan Iqram Dinzly.
Melalui sesi temubual bersama selebriti kacak Iqram Dinzly, 31, beliau memberikan pendapat untuk jangka masa panjang ke arah wawasan 2020 dimana beliau berpendapat kemudahan Wifi dan gajet elektronik dilihat boleh memajukan anak bangsa di Malaysia.
“Alhamdulilah rezeki bagi orang muda. Bagi pendapat saya, daripada kerajaan memberi peruntukan rebet tunai RM200 untuk telefon bimbit 3G, lebih afdal kiranya kerajaan beri kemudahan Wifi secara percuma di setiap tempat seperti di Negara Korea. Seperti juga baucar buku RM250, lebih molek jika kerajaan menggantikannya dengan gajet media eletronik seperti Ipad dimana ianya memudahkan para pelajar dalam proses pembelajaran tanpa perlu menggunakan buku teks.”
Turut ditemubual ialah selebriti jelita Tasha Shilla, 25, beliau memberikan sokongan padu kepada kerajaan atas peruntukan yang diberi kepada komuniti karyawan sekaligus mampu mengangkat anak-anak seni dalam bajet yang disediakan.

“Jika pada tahun dahulu, bajet yang telah diperuntukan tidak mencukupi. Jadi, bagi tahun ini bajet yang diperuntukan sebanyak 6 juta adalah sesuatu yang bagus dan saya berharap ianya dapat digunakan dengan sebaik mungkin. Bagi saya, jika benda tersebut benda yang baik dan positif, saya akan sokong”. – Tasha Shilla

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...