Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Thursday, May 22, 2014

Frozen jadi fenomena di seluruh dunia




Gaun biru yang dipakai oleh karakter Elsa dalam filem animasi, Frozen mendapat permintaan tinggi di United Kingdom. - AGENSI
LONDON 19 Mei - Kegilaan orang ramai terhadap filem animasi, Frozen menyebabkan syarikat Walt Disney terpaksa mengeksport lebih banyak barangan permainan filem itu ke negara ini, menurut laporan laman web, Mail Online.

Ini berikutan kejayaan filem animasi tersebut yang amat terkenal dalam kalangan kanak-kanak serta ibu bapa yang turut menggemari barangan keluaran Disney termasuklah gaun biru milik karakter Elsa, serta pakaian Anna.

Dilaporkan, barangan permainan berkenaan mendapat permintaan tinggi di Amerika Syarikat (AS) dan United Kingdom (UK) sehingga menyebabkan stok barangan semakin berkurangan.

Disney dikatakan terpaksa menetapkan kuota bagi beberapa barangan popular untuk mengurangkan pengeluaran, manakala pembeli melalui laman web Disney hanya boleh mendapatkan satu gaun Elsa berharga 15 pound (RM81) serta patung Anna dalam setiap pembelian.

Menurut jurucakap Disney UK, filem Frozen mendapat sambutan hangat di negara ini.

“Kami amat teruja apabila penonton menyukai karakter serta jalan cerita filem itu dan kami berusaha keras untuk memenuhi permintaan pelanggan secepat mungkin," katanya.

Dalam laman web Mumsnet, ramai ahlinya berkongsi maklumat di mana mereka boleh mendapatkan gaun Elsa, manakala di laman web, eBay, penjual barangan Frozen mampu mendapat keuntungan mencecah 600 pound (RM3,249.50).




~ sumber














No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...