Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Monday, October 01, 2012

ister Kena Pantau Suami Kerap Main Golf

Pendapat sesetengah orang mengenai permainan golf berbeza-beza, ada yang kata golf ini lebih sesuai untuk golongan kaya raya, orang atasan, atau lebih tepat bos-bos sahaja. Mungkin kerana kos bermain agak tinggi yang menyebabkan hanya golongan ini yang lebih sesuai bermain.

Ada sesetengah orang bermain golf atas dasar kepentingan perniagaan dan mengeratkan hubungan dengan orang atasan. Ada pula terpaksa bermain kerana mahu naik pangkat cepat, siapa mahu naik pangkat dengan pantas boleh lah main golf dengan pengarah korang, haha..

Apa yang menjadi satu alasan besar mengapa golongan isteri perlu memantau suaminya adalah kerana ini:


Sumber gambar dari sini..
Dilaporkan sebilangan Caddy berasal dari Filipina dan Indonesia, kini tidak lagi tinggal di asrama bersama rakan sekerjaya dan senegara tetapi mereka menetap di apartment atau kondominium mewah biarpun gaji diraih tidak seberapa. Itulah untungnya jika bijak menggoda sebilangan pemain golf  berpangkat dan hidup mewah.

Gurauan dan kemesraan di antara Caddy dan pemain gold di padang, khabarnya mampu diheret ke kamar tidur.  Dalam kes seperti itu, ada baik bini tidak terlalu kerap membenarkan laki menghabiskan masa 'bermain golf' terlalu lama. Bukan apa, bini harus berasa bimbang jika lubang golf bertambah bilangan, dari 8 ke 9 atau dari 18 ke 19 lubang.

Kalau sudah sampai ke peringkat ketagihan bermain golf tu, ada baiknya isteri memantau pergerakkan suami agar tidak terjerat dengan godaan Cik Caddy Golf yang seksi lagi montok ni..haha..tetapi kalau baru level golf padang tepi jalan tak payah risau lagi lah ok..

Sumber:

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...