Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Tuesday, March 19, 2013

Parti Liar-Emma Maembong ???

Saya Tak Telibat Dengan Parti Liar-Emma Maembong


xlupa5
Kalau sudah menginjak industri hiburan, tak sah lah kalau segala perbuatan atau pun sejarah tak dikorek peminat. Ada saja yang tak kena dimata mereka.


Sejak awal pembabitan Emma Maembong lagi, sudah bersepah gosip-gosip yang tidak baik dan kisah-kisah yang memberikan impak negatif kepadanya. Terbaru, pelakon yang bakal menginjak umur 21 tahun ini telah menafikan tuduhan terhadap dirinya yang mengatakan dia telah kembali ke perangai lama.

“Saya tidak terlibat dengan mana-mana parti. Gambar yang kononnya memperlihatkan saya sedang berseronok itu hanyalah gambar dengan peminat,” jelas Emma dipetik dari Utusan.
Emma turut memberitahu bahawa dia terkejut dengan gosip yang tersebar itu dan menegaskan dia kini hanya sibuk dan fokus dengan kerjayanya.

“Saya sebenarnya terkejut dengan kontroversi terbaru ini. Kalau diikutkan keadaan saya dalam gambar tersebut tidaklah begitu seksi. Saya memakai cardigan panjang, mana mungkin saya berparti begitu.

“Malah dengan kesibukan saya kini, kisah mahu berparti atau apa memang sudah lama saya tinggalkan. Tumpuan saya kini hanya untuk bekerja.”

Sebagai seorang yang masih muda, Emma tetap mengekalkan janjinya pada peminat untuk berubah dan menjelaskan gosip ini cuma salah faham.
“Jangan risau, saya masih pegang janji dengan peminat saya untuk berubah. Apa yang berlaku itu hanya salah faham
Sumber
 
~ admin :- bintang meningkat naik

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...