Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Monday, July 02, 2012

EURO 2012 Astro QUEEN










Beliau secara tiba-tiba beliau muncul di kaca TV, LCD, LEDTV , Laptop, Ipad dan skrin mamak kita semenjak mulanya Euro. Siapakah awek berambut coklat dan berdada bidang ini? Kenapa beliau muncul tanpa diajak? Ladies and gents memperkenalkan Kay Murray (32), seorang personaliti TV yang berasal dari Middlesborough United Kingdom.

Sebelum muncul di rancangan Astro Euro beliau bekerja sebagai penyampai berita dan wartawan untuk Madrid TV. Beliau bekerja untuk juara La Liga 2011/2012 ini sejak 2006. Walaupun berasal dari England, Kay petah berbahasa Sepanyol dan ini memudahkan kerja beliau menemuramah pemain Real.

Tahukah anda di Madrid TV beliau berambut perang. Untuk Astro Euro beliau mewarnakan rambut menjadi coklat. Kenapa? Aku pun tak tahu mungkin untuk kelihatan lebih serius. Pencapaian terbaik beliau ialah menjadi hos kepada majlis FIFA World Player of The Year Award bersama lagenda Holland Ruud Gullit.

Personally aku rasa dia ok tapi aku lebih prefer Jay Menon. Mungkin Jay memerlukan co host wanita kerana jika anda tak tahu lagi Jay baru sahaja berkahwin dengan Stephan Cieplik 2 Jun yang lalu. Jangan kacau orang baru kahwin.

Jika anda mahu mendekatkan diri dengan Kay Murray sila follow twitter beliau di @KateLMurray . Sila enjoice. Dengan ketiadaan England kami yakin malam ni Kay akan menyokong Sepanyol.


~sumber~

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...