Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Friday, March 14, 2014

Saintis China kesan gelombang seismos di dasar lautan, mungkin ada kaitan MH370


Pelbagai spekulasi penemuan petunjuk mengenai MH370 dilaporkan dari seluruh dunia dan ia tidak melemahkan semangat Malaysia. Dua wanita dalam gambar ini menulis kata-kata sokongan di kain rentang di KLIA, Sepang. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 14 Mac, 2014. 





Sepasukan pakar seismologi di sebuah universiti terkemuka China berkata mereka menemui gelombang seismos kecil di dasar lautan antara Vietnam dan Malaysia pada 8 Mac, selari dengan kapal terbang terhempas di dalam laut, dan mungkin mempunyai kaitan dengan kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370, lapor South China Morning Post.
Penemuan berkenaan yang dimuat naik laman web University of Science and Technology of China pada Jumaat, adalah perkara terbaru dalam misi pencarian besar-besaran pesawat tersebut selepas hilang daripada skrin radar dengan membawa 239 penumpang.
Saintis China daripada makmal seismologi dan fizik dalaman bumi dalam laman web mereka, berkata menemui dua aktiviti stesen gelombang seismos di Malaysia yang menunjukkan pergerakan tremor di dasar lautan kira-kira jam 2.55 pagi pada 8 Mac, 150 kilometer dari Vietnam.
"Ia bukan zon gelombang seismos, berdasarkan masa dan lokasi, ia mungkin berkaitan kehilangan pesawat MH370," katanya dalam kenyataan itu.
Kejadian gelombang seismos itu berlaku selepas 85 minit kehilangan MH370 daripada pusat kawalan udara, dan sekitar 116 km timur laut dari lokasi terakhir pesawat berkenaan dilaporkan berada. - 14 Mac, 2014.



No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...