Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Monday, February 11, 2013

Ibu dan 4 Anak Gadisnya Sepakat Besarkan Payudara


Ibu dan 4 Anak Gadisnya Sepakat Besarkan Payudara

Sebuah keluarga di UK, mencipta rekod unik di mana hampir kesemua anggota wanita keluarganya telah menjalani pembedahan untuk membesarkan payudara. Bermula dengan ibu dan 4 anak perempuannya, kesemuanya telah menjalani pembedahan untuk membesarkan payudara.

Britney, empat orang kakak denganibu mereka.


Mereka telah menggunakan sekurang-kurangnya 3 liter silikon yang dimasukkan ke dalam payudara melalui 13 pembedahan plastik.

Chantal Marshall (53 tahun), ibu kepada keluarga Marshall, memiliki ukuran payudara bersaiz 32GG yang diperoleh daripada 4 kali pembedahan plastik. Emma (30 tahun) juga memiliki ukuran 32GG setelah 3 kali pembedahan, Terri (27 tahun) dengan ukuran 34HH setelah 3 kali pembedahan, Tara (26 tahun) menjalani 2 kali pembedahan untuk memperoleh ukuran 34F dan Ripley (21 tahun) berukuran 32DD setelah satu kali pembedahan.

Satu-satunya wanita  di keluarga Marshall yang memiliki payudara semulajadi adalah Britney, itu pun kerana dia baru berumur 14 tahun dan belum dibenarkan untuk melakukan pembedahan payudara.

Bagaimanapun, ibunya telah mendorong Britney untuk melakukan pembedahan pembesaran payudara jika sudah cukup umur, iaitu 18 tahun.

Chantal menjalani pembedahan pertamanya pada tahun 1996 setelah bersalin yang mana membuatkan keadaan payudaranya menjadi kurang menarik.

Menurutnya, pembedahan payudara telah membuat hidupnya menjadi lebih baik. Ibu 9 anak ini benar-benar ingin kelihatant seperti selebriti Katie Price.

Malah apabila anak-anak perempuannya cukup umur, mereka juga mula mengikuti jejak ibu mereka untuk membesarkan payudara. Lima wanita ini telah menghabiskan £50,000 pound sterling (RM300,000) untuk memberbesarkan payudara dan mendapat jolokan The Kardashians dari East Midlands.

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...