Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Thursday, February 27, 2014

(10 GAMBAR)Perkahwinan Aeril Zafrel & Wawa Zainal Kini Sudah 2 Tahun







aeril dan wawa

Setelah berita perkahwinan mereka diketahui umum, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal tidak lagi malu-malu untuk menunjukkan kemesraan mereka sebagai suami dan isteri. Malah gambar anak sulung mereka, Attar juga sering dikongsi untuk tatapan para peminat di akaun Instagram masing-masing. Boleh dikatakan semua pihak sudah dapat menerima dan melupakan kontroversi yang pernah melanda pasangan ini satu ketika dahulu.
aeril dan wawa
Menariknya semalam, Aeril telah berkongsi gambarnya dengan Wawa Zainal menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yang kedua. Terserlah menerusi pandangan mata betapa mereka saling mencintai dan menghargai diri masing-masing. Aeril juga menulis kata-kata romantis untuk isterinya yang tercinta:-
Happy 2nd anniversary sayang… Semoga cinta kita makin mendekatkan kita padaNYA.. Terima kasih kerana menjadi teman, isteri dan ibu yg menawan di dunia dan akhirat.. love you!
aeril dan wawa
Makin besar kan anak mereka? Comel macam mak ayah dia. Semoga kebahagiaan yang dikecapi oleh Aeril dan Wawa akan berkekalan sehingga ke akhir hayat di samping anak mereka yang comel. Mungkin tahun ini boleh tambah seorang lagi anak. Siapa tahu kan? Lagi beberapa gambar pasangan romantis ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
P.S: Cantik berseri, menawan jelita dan tampil anggun dengan foundation terbaik daripada Naturactor Cover Face/Meiko yang diimport 100% original dari Jepun. Kaum Hawa pasti akan terkejut dengan perubahan jelas di wajah mereka apabila menggunakan produk ini. Tak percaya? Lihat lebih banyak testimonial di Facebook Naturactor, Instagram EleganceCosmetics dan blog Naturactor.




aeril dan wawa

aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa

aeril dan wawa


aeril dan wawa












No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...