Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Thursday, February 27, 2014

SAMAN TRAFIK DBKL RM30 AJE : DISKAUN SAMAN TRAFIK DBKL

~ bAyaR saman...hahahaha RM30 jer..kawan money2gold kena SAMAN awal bulan , tapi muka ada senyum..sebab DBKL bg diskaun RM30 utk semua saman trafik DBKL sempena Hari Wilayah Persekutuan, jadi sebb seronok dan terselamat duit BR1M yg beliau dapat RM650 dia cerita pada Den, so Den tak percaya suruh dia send resit BAYAR SAMAN RM30 tu..SELAMAT RM270 ringgit..so mlm nie dia nak belanja Den..rezeki....Jadi siapa yg ada saman Trafik DBKL tu baik bayar sblm 8 Mac ini...



RM30 saja untuk saman trafik DBKL SEHINGGA 8 MAC 2014


RAJA NONG CHIK (dua dari kanan) menyerahkan beg cenderamata selepas merasmikan Program Walkabout dan Pelancaran Kempen Kibar Bendera sempena Sambutan Hari Wilayah Persekutuan 2013 di Terminal Bas Pudu Sentral, Kuala Lumpur semalam.


KUALA LUMPUR – Warga kota yang dikenakan saman bagi semua jenis kesalahan trafik oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) hanya perlu membayar kompaun pada kadar rata iaitu RM30 sepanjang bulan Februari depan.
Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin berkata, pemberian diskaun pada kadar rata itu dilakukan sempena sambutan Hari Wilayah Persekutuan yang disambut pada 1 Februari ini.
Ketika ini, semua pesalah trafik yang dikenakan saman oleh DBKL perlu membayar kompaun antara RM100 hingga RM300 bergantung kepada jenis kesalahan yang dilakukan.
Menurutnya, tawaran kompaun istimewa itu bagaimanapun hanya sah bermula 1 hingga 28 Februari ini dan pembayaran boleh dibuat di semua kaunter DBKL pada hari bekerja dengan membawa bersama-sama notis kompaun.
Tambahnya, selain diskaun kompaun, warga kota juga bakal menerima pelbagai ‘buah tangan’ yang lebih menarik berbanding pada tahun-tahun sebelum ini.
“Antara ganjaran yang diberikan ialah penggunaan kemudahan awam di bawah pengurusan DBKL seperti gelanggang futsal, tenis, badminton, padang bola sepak dan kolam renang secara percuma sepanjang bulan depan.
“Orang ramai juga boleh menikmati perkhidmatan menaiki bot dan menunggang kuda secara percuma di Taman Tasik Titiwangsa sepanjang bulan itu,” katanya.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...