Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Thursday, February 27, 2014

Fakta Menarik Tentang Payuudaraa Wanita




Payudara tiruan yang terbesar bersaiz 38KKK

Pada awal 2009, Sheyla Hershey dari Brazil dianugerahkan Guinness World Record untuk memiliki set payudara terbesar. Sembilan operasi dan lebih daripada satu galon silicon digunakan untuk menjadikan payudaranya bersaiz 38KKK.


Payudara kiri biasanya lebih besar

Tidak ada payudara yang mempunyai saiz yang sama, dan biasanya payudara kiri lebih besar dari kanan. Namun, perbezaannya tidaklah terlalu ketara dan menonjol. Puting juga datang dalam pelbagai saiz dan mempunyai ‘point’ yang berbeza.


Payudara adalah perkara pertama lelaki lihat pada perempuan.

Kajian yang dilakukan di Victoria University of Wellington menunjukkan bahawa payudara sering menjadi perkara pertama dilihat oleh seorang lelaki normal, dan merupakan anggota badan perempuan yang dilihat paling lama oleh lelaki. Tapi tahukah anda, kajian lain juga ada menyebut bahawa menatap payudara wanita selama beberapa minit sehari boleh meningkatkan kesihatan seorang lelaki dan menambah empat hingga lima tahun umurnya.Sila lihat ‘the law of attraction’ untuk bukti


England adalah negara dengan payudara terbesar di Eropah


Sebuah survey yang dibuat oleh pembuat bra Triumph mendapati bahawa perempuan England memiliki payudara terbesar di Eropah. Lebih dari setengah perempuan di Negara itu yang memakai cawan saiz D. Denmark menduduki tangga kedua dan Belanda ketiga. Selain itu, wanita Itali memiliki payudara terkecil di mana 68 peratus mempunyai saiz B.


Payudara rata-rata beratnya 1 pound.

Payudara rata-rata beratnya sekitar 0,5 kilogram (1.1 pound). Setiap payudara menyumbang sekitar 4-5% dari lemak tubuh dan dengan 1% dari jumlah berat tubuh seorang wanita.


Payudara menjadi gemuk


Ketika usia anda 20 tahun, payudara anda terdiri dari lemak, kelenjar susu dan kolagen, ‘connective tisu’ yang membuat ianya lembut. Tetapi apabila anda semakin tua, kelenjar dan kolagen menyusut dan digantikan oleh lebih dan lebih banyak lemak.


Payudara Mampu Menarik Perhatian


Percaya atau tidak, sudah menjadi lumrah alam payudara WANITA mampu menarik perhatian semua benda hidup yang bergender jantan.


credit:gempak.org






No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...