Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Monday, February 17, 2014

OTAK MERUPAKAN ORGAN SEKS PALING KUAT PADA WANITA



OTAK MERUPAKAN ORGAN SEKS PALING KUAT PADA WANITA
Lelaki mungkin telah melakukan beberapa sentuhan pada titik-titik sensual wanita agar wanita lebih ghairah untuk seks, tetapi mengapa perkara tersebut kurang berkesan? Lelaki mungkin melupakan bahawa organ seks yang paling kuat pada wanita adalah otaknya.
Disfungsi seksual pada wanita kerap sekali terjadi. Sekitar 75 peratus wanita mempunyai libido yang terlalu rendah dan sementara hanya 14 peratus wanita yang menemui doktor untuk mengatasi masalah ini.
Kajian tersebut juga menyatakan bahawa sebenarnya organ tubuh yang paling penting ketika berhubungan seks adalah otak. Otaklah yang menetapkan rendahnya libido, sehingga memiliki otak mempunyai fungsi seksual yang sangat penting.
“Akar dari keinginan berhubungan seks wanita sangatlah kompleks, namun dijangka bermula di otaknya,” kata Laura Berman, LCSW, Ph.D., pakar seks dari Society for Women ‘s Health Research (SWHR), seperti disiarkan empowher.
Otak juga bukan hanya sebagai pusat fikiran dan emosi, tetapi merupakan rumah bagi sistem saraf yang kompleks, hormon dan bahan kimia lain yang boleh menjejaskan hasrat seksual.
SWHR melakukan penyelidikan untuk mencipta laman internet khusus yang boleh diakses untuk merangsang otak wanita agar meningkatkan ghairah seksualnya. Laman tersebut akan mengandungi perkara-perkara yang menarik, fakta, dan bermaklumat serta bebas dari perkara-perkara yang merendahkan wanita.
Selain itu juga diusahakan untuk melengkapkan laman dengan kandungan yang membuat wanita dapat mempelajari lebih lanjut mengenai tubuhnya.
Anda boleh merangsang otak dengan pelbagai maklumat sihat untuk meningkatkan ghairah seksual dan dapat menghangatkan kembali hubungan seksual dengan pasangan.





No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...