Nuffnang Adds

ADVERTSLET

Easy Money

Ruang Iklan Sewa

Ruang Iklan Sewa

WELCOME

Selamat Datang Ke Blog Macam Macam Ada...

Di Sini macma-macam Ada..

~ Nak Ilmu..Nak info...

~Nak buat Duit.....

kita Akan kongsi kan Di Sini !

~ Risiko Rendah Pulangan Tinggi~
~
~$$$$$$BLOG BUAT DUIT$$$$$$$~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GuaBlog.com

Welcome marque

~WELCOME~SELAMAT DATANG~Thank You For VisiT~Terima Kasih

Ruang Iklan utk disewa

Ruang Iklan utk disewa

Promosi Terbaru!!!!! Sila KLIK!!!

Tuesday, February 18, 2014

Polis akan panggil TMJ




Polis akan memanggil Tunku Mahkota Johor (TMJ) Tunku Ismail Sultan Ibrahim bagi merakamkan percakapannya berhubung insiden kekecohan perlawanan bola sepak antara pasukan T-Team dan Johor Daru Ta'azim (JDT), 1 Februari lalu.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, TMJ antara beberapa individu yang akan dipanggil berhubung insiden di Stadium Tan Sri Haji Hassan Yunos, Larkin itu.

"Kita akan rakam percakapan beberapa individu terlebih dahulu sebelum rakam percakapan TMJ," katanya seperti dilaporkan Utusan Malaysia hari ini.

Beliau berkata demeikian selepas menghadiri Majlis Penganugerahan Surat Penghargaan kepada Pengguna Jalan Raya Berhemah dan Kontinjen Daerah/Terbaik Ops Selamat 4/2014 di KL Sentral, semalam.

Kekecohan perlawanan yang dinamakan 'insiden terowong Larkin' itu berlaku apabila pemain import T-Team, Evaldo Rodriguez dan jurulatih kecergasan, Stefano Impagiazzo mendakwa dikasari di terowong menuju ke bilik persalinan itu selepas tamat separuh masa pertama perlawanan.

T-Team membuat laporan polis berhubung insiden itu pada keesokan hari selepas pulang ke Terengganu sementara Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) berbuat demikian kemudiannya.

No comments:

Post a Comment

~Apa2 Komen2 Anda Akan Di Baca, Akan Dilayan Mungkin juga Di KICK " Jadi Sendiri tanggung laa..

wangmaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...